Vida sense Química? No, gràcies!

Posted on 04/02/2011 per

1


La setmana passada vaig rebre per correu el següent vídeo titulat “A day without Chemistry”. Em va agradar, és curt i senzill però aconsegueix l’objectiu de mostrar que un dia sense Química seria un dia sense… RES. És editat per l’ American Chemical Society (ACS).

Al final del curt el protagonista de la tràgica historieta ens recorda el lema de l’Any Internacional de la Química 2011; Química: la nostra vida, el nostre futur.

Ara bé, la idea d’aquest vídeo no és pas original. Jo de seguida de veure’l vaig recordar una publicació del Col·legi de Químics de Catalunya i em vaig posar a remenar entre documents (entre desordre ordenat) i l’he recuperat!

Es tracta de “I si tots els químics es declaressin en vaga?”. Llibret de 4 pàgines escrit per Armand Lattes (Université Paul Sabatier; Tolous III), traduït per Josep Castells Guardiola. Editat pel Col·legi de Químics de Catalunya (un 15 de novembre però no sé de quin any ja que en cap lloc del llibre ho especifica. Si algú m’ho sap dir li agrairé).

Etiquetat: ,
Posted in: AIQ2011, vídeos